Rabu, 2 Mac 2011

InsyaAllah....ada jalannya

Bila saya buat catatan beberapa hari lepas, ada juga kawan-kawan yang bertanya. Tq pada semua yang prihatin. Saya tau saya masih ada lagi kawan yang sayang dekat saya. Saya okey. Cuma saya sedang cuba untuk menerima hakikat. Mungkin ada sesuatu yang Allah nak tunjuk dan uji pada saya sekeluarga.  Dalam usia 29 tahun memang saya benar-benar terdesak untuk memiliki anak lagi.  Saya akui, saya risau sekiranya tidak dapat memiliki zuriat lagi.  Saya bertuah kerana suami memahami cuma saya amat-amat risau tentang Haziq. Takut dia tak boleh nak terima semua nih.. saya takut dia cakap saya penipu sebab dah banyak kali saya cerita tentang adik pada dia. Dia begitu mengharap dan saya takut dia semakin jauh dari saya kerana lebih suka menghabiskan masa di rumah pengasuh. Dia kata boring kat rumah tak de kawan.  Saya juga akan sedih bila dia selalu pegang2 perut saya dan bercakap-cakap dengan baby.  Apepun hidup mesti diteruskan.  Saya tak nak terlalu bersedih. Nanti semua keje tak jadi kan? Saya harap akan ada sesuatu keajaiban akan berlaku. InsyaAllah.  thank you untuk semua sokongan.  Saya akan terus berusaha dan berdiri dengan kekuatan kerana saya tak nak hanyut dari terus mengingati Allah.  Hanya Allah yang tahu segalanya.  Ya, Allah tetapkanlah iman ku.  Amin.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan