Rabu, 23 Mac 2011

BUKA MATA LUAS-LUAS

Yeay,...sudah ada lagi sorang...18 mac 2011 lahirlah seorang puteri pengarang jantung adik saya.  Ini adalah anak buah pertama saya dalam family saya.  Kira sekarang Haziq dah ada sepupu baru lah.  Sebelum nih hanya Adam ( anak kakak ipar saya), sekarang sudah ada lagi sorang kawan Haziq.  Tapi kali nih girl pulak lah. Adik saya selamat melahirkan puteri sulungnya pada pagi sabtu lepas.  Lagi entry yang terlambat.hehee... Ape pun selamat menjadi ibu mithali ye Angah. Saya belum lagi berkesempatan menjengah anak buah baru nih.  Maklumlah jauh.  Adik saya  nih tak berpantang kat rumah mak cuma mak aje berpantang kat rumah dia...boley? hak!mak dengan ayah saya je ke Negeri Kedah mewakili saya dan adik-adik....wah ayat tak boleh blah..hehee.Kat sini nak tunjuk lah sikit buah tangan dari mak Long nih...


si,si,si, silalah tengok. Buka mata luas-luas....cantik tak? huh teruja betul sebab dah lama tak beli baju baby. Baby girl pula tuh...semua benda nak beli. Maklumlah baju baby girl nih berpesen-pesen.  So, sape nak baju cecantik, jadilah anak buah saya..hehee...ada pulak saya nak layan.
 Ini kotak dia okeh. Maklumlah baby girl, semua nak pink.  Sekarang sila layan....
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

Inilah dia baby baru tuh. Nik Irdina Aqilah. Debob kan.  hehee... raya nanti bleh ambik gambar ramai-ramai. Kalau tak ada sorang jerk budak bawah umur...sekarang sudah ada dua budak bawah umur yang boleh dibuli terutama Haziq.
Dikesempatan ini juga, saya nak ucap tahniah buat kakak ipar saya yang dah mengandung tiga bulan. Wah! suke gile lah si Adam sebab dapat adik. Berganda-ganda anak buah saya lepas nih hehee...okehlah, pengarang jantung, pengubat lara kami sekeluarga terutama saya kot???


Tiada ulasan:

Catat Ulasan