Jumaat, 4 Disember 2009

kembali bersama

erm...dh lame sgt tak menulis blog nie.sibuk sgt skrg nie.tambah2 dh dekat due date pregnant nie,risau semua kerja tak siap.Alhamdulillah, setakat nie semua dah settle.nak beranak bila2 pun bleh..hehe...

Tiga minggu lps,aku dpat anugerah Perkhidmatan cemerlang.Erm,Alhamdulillah...dimurahkan rezeki thn nie.terima kasihlah kat bos aku yg sudi mencadangkan name aku yg baru je keje 3thn nie.
Dgn semua penerima APC thn 2009, JKR Muar
Mak Buyong ...

Minggu lepas semasa hari raya haji, balik ke Segamat.Kg suami aku. Thn nie buat korban utk anak kesayangan, Haziq. Ayah dia bawa dia gie tgk sembelih lembu.Ingatkan dia takut tp balik je, dia bercerita ttg lembu tu byk darah lah, mati lah dgn aksi2 dia. Dan utk thn ini pertama kalinya anak ku nie, pergi sembahyang raya dgn ayah dia.pagi2 lg dah bangun nak ikut ayah. Ayah dia ckp kat masjid dia tak kacau pun. Dia ikut je ape yg ayah dia buat. Oklah. Tak sangka anak yg aku lahirkan dulu kecil, duduk lama dlm incubator dah besar dan petah. Gembira rasanya.


Penat sgt sampai tertido. Baju melayu pun tak nak lucut.Haziq,haziq....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan