Jumaat, 30 Oktober 2009

ESOK CUTI

Hari yang ditunggu2. Minggu nie plan nak bawa haziq g jalan2 tp xtau lah kemana lg.mcm nak bawa g air panas pedas.tp ade satu lg cadangan ke A famosa water wall.Ape2 pun nak bw haziq jln2.sian dia.boring. Selalu tanya bila ibu ayah nak cuti.so, weekend nie nak bawa dia jln2.saje utk happy kan dia.Dia dah pandai ckp mmg mcm2 dia tanya.smpi dah pening2 nak jawab.banayk tanya.Apa pun mmg seronok tgk dia semakin membesar.nak jaga pun senang skrg.dah faham.Dia pun dah tak sabar nak tunggu baby lahir.dia nak ajak main tp mcm lah adik dia nie keluar,terus pandai main.kelakar kdg2 klu dgr dia bercerita dan berangan. Semoga kelahiran baby akan memberi sinar bahagia dlm keluarga ku ini. InsyAllah.

Sekarang nie pun aku sedang sibuk2 'survey' harga coolent beg dan puting botol susu baby. Harap2 aku berjaya menyusukan baby sehingga sekurang2nya enam bulan pertama.herm...InsyAllah semoga ape yg aku rancang dan impikan utk keluarga ini aku menjadi. semoga adik dalam perut ibu nie sihat dan kuat menempuh hari mendatang. Dan yang paling penting aku nak gembira menyambutnye. Jgn lah terjadi kekecewaan yang menusuk2 hati  ini. Semoga ape yg diperkatakan oleh doktor itu hanyalah tinggal ramalan kerana aku yakin Allah membantu disamping memakbulkan doa ku ini. Debaran semakin terasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan