Isnin, 14 Disember 2009

BELUM MASANYA LAGI

14hb December 2009, aku masih lagi bekerja seperti biasa. Belum lg bersalin dan tiada lg tanda2 akan bersalin. Erm, risau gak. Hari2 pun org asyik tanya. Tp nak buat mcm mane,baby ibu nie belum nak keluar lg kan...

Mlm minggu lalu,ada konsert di Tg. Emas, muar. Mini konsert hot fm. Aku tak pegi pun. Tak larat lah. So, mlm tu haziq dan nenek serta atuk je pegi sendiri ke konsert tersebut. Kesian pula atok dia melayan dia smpi tak nak balik mamat tu. Esoknye, satu hari dok bercerita tentang konsert. Siap dia nyanyi,suruh aku goyang tangan. Dengan gitar dia pun menyanyi bagai nak rak. Ptg ahad, dia keluar sama ayah dia, beli microfon pula. Mcm biasa ayah dia mmg melayan je... Kadang2 nak tergelak juga tengok perangai anak bujang aku nie. Suka berangan. Lg 2bulan ank masuk 4 tahun, Mcm2 perangai dia tiru. Memang tak sangka betul tgk anak aku yg dulu kecik,dah besar dan cerdik. Loya buruk pun ye. Kdg2 sakit hati je. Tambah2 bila ayah dia 'back-up' lg menjadi2 dia tp bila ayah dia marah tau pula takut.  Klu aku marah, Tak takut pun dia.

Ini antara aksi2 haziq....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan