Rabu, 9 Disember 2009

PENING LALAT

Hari nie sepanjang hari duduk kat office. Settlekan semua kerja2 yang tertangguh.Sejak berminggu lalu banyak msa kat site. Utk minggu nie semua kerja sebutharga dah siap.tinggal sorang lg kontraktor yg tak hantar payment. Geram juga memikirkan pasal kontraktor nie. Ada yang 'eksen',ada yang poyo je lebih dan paling menyampah ckp tak serupa bikin. Nie ada sorang kontraktor mangkuk yang belagak pandai tp tak pandai pun.Janji nak hantar inventori hari nie tapi tak hantar2 pun. Poyo seh... Dr minggu lps janji nak htr tp tak hantar2 pun.kursus lah apelah.bukan nye ape sgt tp dah hujung2 tahun nie, semua nak tutup akaun. Office bagi tempoh smpi 15 hb je. Kita nie lah pening2 nak menjawab dgn bos.

Hari nie pun aku dah mula2 risau sbb tak bersalin2 lg. Bengang juga hari2 bila org serempak tegur "tak keluar lg?".Hai, boring nye.Dlm pada tu takut pun ade juga.maklumlah pengalaman pertama nak bersalin normal. sebelum nie caseran. Itu pun tak rasa sakit doktor suruh bedah juga sbb baby kecil. tak boleh melalui bersalin normal tkt lemas.herm...entahlah.mcm2 penyakit aku nie.Kali nie pun kecik dan lg bermasalah. Aku terpaksa gak pilih normal sbb klu casaeran lg,bermakna aku ada satu lg peluang utk bersalin. Takutnye. Aku berharap baby aku nie kuat dan selamat dilahirkan sempurna.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan