Jumaat, 14 Mei 2010

SUKAN LAGI

Pada hari sabtu yang lepas, sekali lagi sukan peringkat Daerah Muar diadakan. Sukan nie hanya diantara jabatan-jabatan kerajaan sekitar Muar je. Antara acara yang dipertandingkan adalah Caroom, Bowling, badminton, sepak takraw, bola jaring, dart dan karaoke. Majlis dirasmi oleh Sultan Johor iaitu Sultan Ibrahim Ismail ibni Sultan Mahmud Iskandar .

Saya dengan bangganya mengumumkan masuk dart. Punyalah berpeluh-peluh tunggu giliran. macam terror je.. tapi memang terror pun hehehe..dapat no satu. Cemerlang sungguh permain jabatan aku nie. Tapi kalau nak tau saya hanya tumpang tuah je. sebab main by group so, adalah peluang menang. Kalau harapkan tangan saya ni, sampai ke malam baling tak kena je. (Sampai juling biji mata aku yang besar ni). Tapikan yang penting dapat nombor. Dapat hadiah lagi. Ada sesape marah?? jangan marah ye..atau jangan jealouse ye. Rezeki,yang penting kita happy. Ha..jangan ada pula yang nak kutuk lepas nie, taulah awak tak menang..hehehh. kepada Rina, lepas nie ko dah boleh beli dart baru jangan pinjam je.hehee..beli yang RM 250 tau. wa..banyaknye duit. Apa-apa pun jom kita layan gambar-gambar poyo kat bawah ni.

Sape ni?hehe..pemain carrom terbaik.

orang kuat GEMPITA.Ye,ke...
Wah,wah...bukan main lagi ye

Ape En.Banan ( ketua pasukan )cakap dengan Tuanku tu....




Focus betul-betul. Petang tu menjadi sungguh tangan Kak Anis dan Kak Midah. Tumpang bangga beb
Malam sebelum sukan bermula, diadakan karaoke antara jabatan. Nie lah wakil pejabat saya. Gubahan rindu puisi syahdu
Dan inilah penyokong-penyokong yang tak jemu menunggu giliran 'artis' kita menyanyi.

 

ANIS FC. Sokongan padu dari kitaorang semua.

Memang best sungguh join sukan kali nie.Walaupun tak berapa nak minat main sukan nie tapi sebabkan dah lama sangat tak bergerak mengaktifkan diri, saya pun masuklah sekadar suka-suka. Apa-apa pun banyak lagi yang perlu diperbaiki. Banyak skill lagi yang perlu ditambah...macam masak lauk pula. Semua sekadar semangat. Malam ni jangan lupa tengok perlawanan badminton ok.

Itu saje laporan yang terlewat dari saya







Tiada ulasan:

Catat Ulasan