Ahad, 20 Mei 2012

Hari sihat Sepanjang Hayat


kejap tenggelam, kejap timbul..tu lah kan. Sesuka hati je nak muncul, nak nyorok..Biasalah orang lazy buzy macam ai kan...ni pon sebok nak cerita nan kisah yang lalu. Yang dah berlalu seminggu yang lalu.  Daripada Masa gambar nih diambil Haziq sihat walfiat, sampailah demam seminggu dan hari ni dah semakin sehat. Erm seminggu tak pegi sekolah.  Tu lah budak susah makan obat.  Ini adalah Program Sihat Sepanjang Hayat Yang diadakan di Sekolah Kebangsaan Kampung Jawa, Segamat. Semua Kanank-kanak Tadika Perpadan yang berdekatan masuk pertandingan Mewarna.  Gambar masa mewarna  lupa plak nak ambik.

Nih selepas mewarna tamat. Kat belakang tuh macam biasalah kan ada pemeriksaan kesihatan.

okeh yang ini dua dari kiri adalah Haziq.  Tetiba je cikgu dia suruh naik pentas buat cara-cara gosok gigi dengan pekerja kesihatan.

Ni masa taunggu giliran dapat Hadiah...ceh macam confirm je menang.

Memang menang pon...dapat no 3 je. tak daptlah basikal. yang dapat basikal tuh kawan baik dia, Naim.  Haziq siap nak nangis sebab dia tak dapat basikal. sian.hehee...pastuh suruh ambik gambar dengan naim pon tak nak sebab bengang dia tak dapat basikal.

Nih je hadiah yang dia dapat.  Jam tangan. Tak paki pon lagi sebab dah seminggu tak sekolah.

Ini pulak...tetiba ada orang nak bagi.  Sian agaknye kan...banyaklah. ini namanye, orang yang bertuah macam saya harus dapat muahahaa...hadiah lucky draw.Bertuah kan...
Terimalah show percuma dari saya..v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
vvvv
vvv
vv
v
video
Haziq dua darpada kiri ye. Yang pegang mikrofon tuh.  Siap tanya kawan sebelah (Naim) lirik lagu. lupa liriklah pulak.  





Tiada ulasan:

Catat Ulasan