Selasa, 8 Mei 2012

KEGILAAN PADA MAKANAN

Datang lagik, lagik dan lagik dengan MAKAN...NAN. oret,oret..makan dan makanan adalah berbeza tapi nak cerita tentang sesuatu yang menjadi kegilaan saya sekarang.  Hari tuh ada gak kawan saya tanya apa sudah jadik dengan diet...muahhaaaaa..ketawa besar-besar sekarang.  ketawa kan diri sendiri lah kot sebab diet on off sekarang. kenapa sebab selalu kalah dengan makanan.  tapi semalam tetiba terpandang satu kelas zomba.  Macam menarik tapi sedang carik kawan yang nak ber zomba sekali dengan saya. bukan ape kan...gi sorang-sorang tanpa teman disisi memang menyegankan segan..ala-ala maluk gitu.
nah lah  ni je yang nak tunjuk sebenarnye...tengtang makan dan makanan

V
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
vvvv
v
v
v
vvv
v
v
v
vvvvvvv
vvv
vvvv
vv
vv
vvv
v
v
v
v
tau tak nih ape?? muahaahaa ala-ala jakon gitu hehee... ini adalah kegilaan saya sekarang. macam mane nak kurus???/tensi tau. mak tensi sebenarnye.  pagi beli dougnut nih, ptg kang dak Haziq pulak mintak tapi dia pon dah muak sekarang cuma saya jerk yang tak reti muak-muak...ape sudah jadik??? okeh yang kanan tu ade coklat macam rambut tuh 'the alien' dan yang warna coklat tuh nama 'megabite'. jom pegi beli sekarang...boley???

dan kalau nak pegik beli tuh, pegilah Biq Apple. Jangan dunkin dounat plak...pastuh cool blog satu..tapi sila beringat ye, ini adalah salah satu makanan yang membawa penyakit diabetis muahahaaa....terbaek.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan