Rabu, 9 Mei 2012

MARY KAY Dan Saya

Pernah dengar produk Marykay tak? owh sekarang saya sudah jadi perunding bebas  kecantikan Marykay. Hah, terasa macam hebat? tak juga hehee.. Mula-mula saya cuma pengguna produk nih tapi lama-lama ai jatuh cinta you.  Produk nie walaupun mahal skit  tapi sangatlah berbaloi. Saya suke ok. Produk nih berdasarkan bahan-bahan botanikal seperta bunga-bunga dan buah-buahan.  Memang tak de kesan teruk pada kulit. Jaminan dari Company, duit akan dipulangkan kalau tak puas hati.  Best kan.. kalau beli produk lain, kalau tak sesuai, terus campak dalam tong sampah, yang nih, kalau tak puas hati dapat duit balik.
Korang boleh tengok www.marykay.com.my  untuk info tambahan. Dalam You tube pon ada macam-macam. Cara solek dan penggunaan barang.  Semua Marykay tak sorok k.  Cakap je nak untuk kelihatan muda, tegang-tegang sikit, untuk putih, untuk hilang jerawat...semua ade.   Memang puas hati okeh.

 Mineral Powder Foundation
Ini salah satu produk yang saya pakai. Pakai bedak nih sangat best. ringan dan tak berminyak. Debu yang halus dan ringan ini berupaya menutupi garis-garis halus, kedutan, dan ketidaksempurnaan wajah. Sangat-sangat cool hehee..okeh saya dah pakai 3 bulan dan belum habis pon satu nih. penggunaan dia sangat lah lama dan jimat. cuba baca artikel  nih

pastuh ini pulak malacep whitening system.  untuk hilangkan bintik-bintik hitam. 
ape lagik saya pakai??

saya dah pakai set nih, lapan bulan.  Lepas je bersalin tahun lepas, saya pakai nih.  Masa tuh kulit saya penuh bintik hitam tau sebab masa mengandung tak leh pakai ape-ape. tak tahan bau. sekarang walau pun tak lah bersih sesangat tapi dah kurang okeh.  dah cantek okeh wawaaaa nak nangis dengor mak ko poyo. okeh realiti memang dah kurang bintik hitam tuh. Saya jenis kulit kering memang mudah berbintik-bintik.Dan yang paling best enam bulan penggunaan saya baru tukar toner. lama tau tahan. tak yah beli tiap-tiap bulan.  
lagik,lagik,lagik ape nak cerita ek....erm. tu je lah kot buat masa nih...nanti saya tunjuk lagi ape yang saya pakai ye.. kalau ade sebarang pertanyaan boley inbox kat FB saya ye...taip je centralclaim@yahoo.com. pasti akan saya jawab.  kalau ade yang nak tanya lah ye heeeehehehe. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan