Sabtu, 11 Jun 2011

Tioman

Entry nih sebenarnya nak display seminggu yang lepas tapi simpan dulu sebagai draf.  apepun baca jerk lah ape yang tertulis nih.


Ini kisah gumbira pada cuti sekolah. awal2 cuti 29 .mei hari tuh, kitaorang sekeluarga dah berjalan dulu.  Lokasi Pulau Tioman.  Memang best ar tempat nih.  Air jernih. Nampak bagai ikan dalam laut. Tak payah snorkling.  Yang tak tahan nampak ikan todak lagi...jangan ko terbang dah lah todak.  Tetiba teringat cerita Singapura Dilanggar Todak.

Ini aksi bukak baju dihari pertama.  Budak nih memanglah hantu air kan.  Pagi-pagi buta dah nak terjun laut...oh tidak kuasa...sejuk wei.


Dah siap bawa pelampung, penyodok pasir semua import dari Muar.

Tengok ayah ko juga yang kena layan...cari barang semua.  Ibu malas.  Nak cuci-cuci mata jerk ditepi pantai.  Perut pun dah terboyut macam pelampung...

Pemandangan di jeti.  Trip nih, adalah trip bersama rakan pejabat suami saya.  Kitaorang ambil pakej bermalam di Salang.  Ada banyak jeti dan penginapan yang kita boleh pilih tempatnya.




timba air buat istana pasir....mainlah puas-puas.

Rakan-rakan seangkatan ayah Haziq.


Main sorang-sorang jerk....macam nih lah orang tak de adik beradik..masa nih kat pekan Tekek. Cari barang sikit.

Muka merah kena gigit ape ntah..


 Atas bot


Gambar bersama setelah mandi dan basah bersama.muahahaaa...Akhirnya,  ibu pun terjun laut juga setelah tak tahan di kutuk oleh uncle Bakhtiar dan boboiboy Haziq hehehhee


Tiada ulasan:

Catat Ulasan