Isnin, 16 Mei 2011

Ke wayang kita

Hari jumaat lepas pegi tengok wayang.  Dah lama tak tengok wayang entah macam mana, tergerak hati nak ajak  ayah Haziq tengok wayang.  Bagi sms petang tuh, terus dia kata ok.  Tengok cerita apa tau?...cerita kongsi. Anak dara kat pejabat saya tuh lah, bercerita nak tengok wayang lah ape semua dah saya pula yang terjebak...bak..bak.. Yang paling suka sape lagi anak aku tuh lah.  Dia memang dah lama ajak tengok cerita kungfu Panda. Tapi cerita tuh keluar hujung bulan...bila tengok iklan kat The Store, ada pula gambar kungfu Panda... dia dah sibuk-sibuk cakap nak pegi tengok.  Poning kepala mak...
Muka-muka excited Haziq sebelum masuk panggung.


Cerita kongsi nih bagi saya biasa-biasa saje.  Kalau tak kerana ada Shaheizy Sam sebagai Temulak dalam cerita tuh, rasanya tak gempak sangat kot.  Nasiblah Haziq nih memang suka dengan si Adnan Sempit nih...kala tak confirm dia pun tido...hehehee...cerita nih memang ada kelakar sikitlah tapi cerita dia macam tak sampai kat jiwalah. Saya pun tak tau kenapa...Lawak-lawak pun banyak daripada air muka Sam tuh.  Ape pun saya bagi tiga bintang untuk filem nih.  Ceh, macam pandai jerk nak komen-komen kan...Sorry.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan