Ahad, 8 Ogos 2010

BAWA DIRI KE PC FAIR

Disebabkan hari nie tiada apa nak buat, selepas breakfast, saya bawa Haziq ke PIKOM PC FaIR yang diadakan di Muar selama dua hari bermuala 7 dan berakhir 8 hb ogos. Hanya berdua dengan Haziq je sebab, ayah dia kena keje hari nie sempena kedatangan Kembara Mahkota Johor ke Daerah Ledang. Jadi kitaorang bawa diri ke pameran nie.kesiannye.

Seperti pameran sebelum ini, banyak barang2 komputer, handphone dan kamera yang murah-murah. Rasa macam banyak benda aksesori komputer yang nak beli tapi disebabkan kekurangan peruntukan, beli ape yang perlu je ye ke perlu hehee... sempat jugalah saya sebat dua barang nie

Mouse dengan harga RM 18. Saya suka mouse nie sebab comel sangat. macam handphone pun ade..


beg untuk laptop saya..semua merah. tetiba je tukar citarasa kaler ye hehee. Ini dengan harga RM 39.00

Dalam pada itu saya berhati-hati juga ketika memilih barang-barang nie. manalah tau ada barangan tiruan dan yang paling haru barang yang telah diguna pakai dan dijual dengan harga yang murah.wa,wa,wa..




1 ulasan:

  1. waaaa ibu haZiQ...husband u bzy sokmo le...best gak jadik org penting tuh. caya ar

    BalasPadam