Jumaat, 30 Julai 2010

SELAMAT HARI LAHIR

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya..eh,eh bukan selamat hari jadi kepada Office mate saya, En Mustafa. Semalam 29 julai 2010 dengan murah hatinya, dia telah membelanja kami semua makan PIZZA HUT. Pizza lagi ye aku ni.. Tak de kek just makan Pizza je. kenyang sampai malam huhu malam makan lagi walaupun sudah kekenyangan.Resipi baru dari pizza hut ni tak tau nama pizza tu,tau makan je. memang best. Ada dua perasa, satu bebola ayam dan satu lagi bebola daging ada kat atas pizza tersebut nyam..nyam...nyam..

Dikeliling Pizza tu bebola ayam.

Ini pula bebola daging. Best, bertambah lagi lemak2 dan kalori..heheee cakap pandai lah.

Orang yang dirai en. Mustafa

Makan kat dapur office je..time keje tak boleh ngular..ayat poyo
dalam gambar dari kiri en sudin, hjg Norlida ( bos saya ) gheee takot hehee, kak som..saya mana? cari sendiri. selalu nyorok belakang kamera.

Bos besar (Jurutera Jalan) memang besar..nasib baik muat kat screen..hehehe jangan marah, jangan marah. nanti en sudin tu jual.nangis..

en Mus yang sporting.

Semoga berbahagia, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan usia. Selamat hari jadi juga kepada kawan rapat saya Azlin Kamarudin. Rupanya dah hampir tiga tahun kita tak celebrate bersama selepas awak tak keje JKR. Kali terakhir sambut sama-sama dengan Nizam,En Mus dan Kak lin bertiga. Tak pe lain time kita celebrate sama2.




2 ulasan:

  1. Tanpa Nama30/7/10 9:14 PG

    tq kin for wishing me...nnti kita celebrate sesama yer hehehe. insya allah...

    BalasPadam
  2. aiks..besday boy ke yg kn blnja sumer org?:-p

    BalasPadam