Selasa, 13 April 2010

AWARD..THANK YOU


Saya dapat award nie daripada dua orang blogger yang selalu saya ikuti tulisannya iaitu kawan baik yang saya sayangi dan kagumi, As ( MaMa FinA) serta teman blogger,Yana yang rajin masuk contest( ADAM & HAWA).Terima kasih kat korang yang sudi memberi penghargaan pada blog yang tak berapa nak cantik nie. Ok mari mulakan operasi menjawab soalan...

Tujuh perkara tentang saya:
  • Berkahwin pada tahun november 2004 dalam usia 22tahun.
  • Dulu bercita-cita nak jadi guru tapi hakikatnya sekarang bekerja sebagai juruteknik awam dengan satu jabatan kerajaan di Muar, Johor.
  • Pernah belajar di Negeri Cik Siti Wan Kembang dan Perak.
  • Seorang yang banyak cakap dan kelihatan sombong kalau orang tak kenal ( ayat toya nie ).
  • Suka shopping dan karaoke ( hahaaa suara sumbang jerk..layan )
  • Suami saya berasal dari Segamat, Johor.
Sekarang dengan sukarianya nak bagi award nie kat
luZfiQ
Nurul a.k.a Riko
nEo...
Nick Irfan

tak tau nak bagi sape lagi la..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan