Selasa, 10 Disember 2013

Makan best

Hari sabtu pegi lagi Melaka bawa Hafikh gigi cucuk. Ala..ambik lg tambahan injection untuk vaksin pneumakokal tapi sebelum tu kitaorang singgah dulu makan kat tangkak. Kedai ni saya lupa pula nama dia hehehee gile juga minah ni ek..boleh pula nak bgtau makan best tapi lupa nama kedai..sah saya dah semakin tua. Yang saya ingat ada nama Atie..erm macam tu lah bunyinye. Kedai ni betul-betul tepi jalan Muar Tangkak. Taman Mega.. Berdekatan juga dengan tol Tangkak..Tak sampai 500 meter je dari Tol Tangkak. Sebaris dengan pejabat IDJ dan klinik satu malaysia. Tu dia banyak betul penunjuk arah dan hint kalau sesat jugak tak tau lah kikiihh
Kedai ni UncleBad yang tunjuk. Dia kan kerja Tangkak..so memang tak hiranlh dia tahu.  Banyak betul ko makanan kat sini.. Ini anatara yang saya makan dan cuba.


 
ni ape.?cuba teka..main teka-teka pulak ea..teka lah sangat ni. roti arab ok. betapa pelahap nye..dah makan separuh baru nak snap gambar. tapi tak pe masih ade bentuk lagi. cun lagi. cicah dengan kuah kari ha memang bestlah. lembut je. gebu je. ini order untuk Hafikh. Bagi dia makan roti je. Kari no lah..tak boley nanti sakit perut, mak juga yang susah. Sebelum nie, saya memang dah bagi dia makan bubur tapi si Hafikh ni kuat makan, kang aje pulak dia pukul-pukul mulut saya sebab tak bagi dia makan..Ini sebagai tutup mulut dia je heheee..tapi serius ko, dia memang akan pukul-pukul mulut kita kalau kita tak bagi ape yang dia makan.  Roti nie pon penyudah yang habiskan saya lah.. gile ape kalau Hafikh boleh habiskan roti nie..



pastu saya makan ini.. ini pulak lontong kering. Yang spesill lontong kering nie, ayam tu masak lemak dan ayam tu adelah ayam kampung. Pergh..sodap dan terangkat. Ayam tu tak liat okey. Lembut je.  Memang best sangat. 


 Dak Haziq pulak makan mee rebus. Okey juga mee rebus dia. Bak kata semua nye sedap kat kedai ni. 

Budak nie pulak nak marah bile orang lambat suap mulut dia..haiyoo, boleh tahan ini budak.

Ini selingan. Ini pulak dalam klinik precious baby & chilld speciallist  Kat sini tempat ambik ubat untuk Hafikh dan Haziq

 semmentara nak jumpa doktor..boleh main-main 




Okey dah tu  je untuk selingan dan makan-makan. so, kepada sesiapa yang berdekatan jom lah ke kedai makan tuh. Malas lah nak cerita banyak sebab tak dapat bayaran hahaa.. berkira.













1 ulasan:

  1. http://www.theweeklypay.com/index.php?share=355640

    BalasPadam