Khamis, 5 September 2013

Sambutan Raya Pejabat Kiteee


Hari nie 29 syawal...erm masih lagi raya kan..ke dah tak rasa macam raya lagi??atau korang masih lagi macam tak cukup raya lagi sebab masih ada lagi orang yang tak buat open house??haaa..acer ner tuh. kalau orang tak buat open house, tapi nak juga datang raya rumah dia, pegi je lah..nama pon raya, pintu rumah sentiasa terbuka. okeh 28 ogos hari tu saya buat openhouse besar-besarannn..kaww pejabat saya buat jamuan hari raya. Tersangatlah meriah dengan makanan..rasa macam nak tapaw bawa balik tapi tak de tupperware pulak nak bungkus hahaa..



banyak kan gerai. semua pon ade. Menu utama ketupat, lontong dan lemang. Untuk sampingan ada satay. KAMBING GOLEK besarkanmatadisitu..kuih raya. 

antara minuman yang ada.

ini lagi, minum sampai muntah dan geleng kepala..taknak-taknak. owh lupa, aiskrim pon ada tau.





weelahhh...mak mok ada disini kikiii..betapa lebar nye saya kat sini. Baju tak sedondon ea.

Pengacara majlis. tq awak-awak sebab tolong jadi emmcee

marhaban dan selawat

My boss..

big boss..ini bakal haji




dan yang ditunggu-tunggu, duit raya. sukalah bebudak nie dapat duit raya kan. Tujuh ploh kali nak cium tangan bos.
Itu je lah kot yang nak cerita. Tahun depan harap-harap pejabat saya buat lah lagi majlis macam nie. dapatlah makan free sampai tak muat perut.  Saya kan sukaaa. 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan