Jumaat, 10 Februari 2012

Macam-macam Ada

Lame tak muncul tetiba ahkak kepoh datang balik..., rajin, rajin, malas, malas, malas, rajin, malas, malas, malas, malas, malas, malas, malas, malas, rajin, rajin, malas, malas, malas dan malas.  Cuba korang kira berapa banyak malas daripada rajin atau berapa banyak songeh rajin dari malas. Dah, sudah pening pulak kepala memikir soalan entah tahap budak sekolah atau tahap orang tak sekolah yeeehaa. Tahap-tahap kemalasan yang sangat memang macam tu kan.  Tahap  ngada-ngada lain Dan tahap naik angin pon lain macam aje. Lain macam macam budak tak cukup umur.  Tapi saya sudah terlebih umur tau muahahaa...
Dua minggu lepas (yeker,? malas nak kira), sudah cukup umur tau. Genap-genap 30. Huh, tetiba saya tersentap beb sebab ape,  sebab dah tukar angka lain dihadapan umur saya.  Selama nie rasa muda remaja ( walaupun dah jadi mak orang ) tapi sekarang tetiba rasa macam dah tua.  Penah tak tetiba terfikir napa umur dah tua tapi perangai tak tua-tua. Adakah kerana tak sedar diri. heheeee itulah jawapan buat saya....tak sedar diri dah bangka. Rasa macam nak nangis pulak.

Silalah korang tengok kek si ahkak tua nih.  Jangan ada yang cakap dalam hati " lah dah tua bangka pon masih nak tiup kek." Eh suka lah nak tiup kek ke atau nak tiup belon. Ko ade? wah nak kena pelempang ke ape ahkak ko nie.  Tu lah ayat tak sedar diri.  Sian kan heheee...




Kek sponsor dari secret recipe eh tak, tak sponsor dari UncleBad..thank you ye beli kan kek walau pon dalam hati nak minta gelang emas besar lengan tak dapat.. hahaha lagi nak kena makan penampar.  

Biasalah bab tiup meniup nih memang Haziq lah yang paling sibok.  setahun berapa kali ntah hari jadi dia..


Nie lah kek coklat entah ape nama dia dah tak ingat.

Korang tengok ade burger...sorang satu okeh tak boleh dua...ade lempeng lagi time hari jadi saya.. Rajin kan saya masak. sori salah cakap, ini semua mak mentua saya yang masak. ini adalah hidangan minum petang sebenarnye...saje nak sibok-sibok tiup kek masa orang nak minom petang.

kek keras ker?????


apesal tak bleh potong ker??? konpius

eh, dah dua tangan lagi tak leh potong nih...ape macam.

Okeh saje je dua tiga kali nak tunjuk aksi potong kek heheee

Lagi satu...saya sangat berbangga kerana dihari jadi kali nie..anak kawan Baik saya, Kak Anis selamat dilahirkan.  wah, betapa masinnye mulut saya.  Hari tuh dia bagi tau selalu termimpi kan saya almaklumlah sejak dah pindah randah nih, tak jumpa so dengan konfiden saya cakap nak beranak sama tarikh lahir dengan saya tuh...tup-tup pagi tu dia bagi tau...ilmu saya dah menjadi  heheheee...baik punya jampi aku..

inilah baby junior saya nama tak ingat panjang sangat..yang ingat nama manja Yaya. Gambar terkini ibu tak ambik heheheee tahniah Kak anis kalau tak nak baby nih boley bagi kite hehehe boley?..


anak sape pulak nie?? tak de lah wey ...ini permintaan Haziq untuk kek hari jadi dia minggu depan.  Tak tau lah nak tempah kat sape sebab member yang pandai buat tuh tengah cuti lak dari memasak kek adust pening....hari isnin plak tuh...





















Tiada ulasan:

Catat Ulasan