Khamis, 21 April 2011

Santai

Bosan ye...nape?sebab internet slow?atau sebab dah lama tak lepas perasaan kat sini...ini soalan untuk sape? untuk diri sendiri ke atau untuk orang sebelah atau untuk kau?atau untuk readers....wawawa....mengarut lagi. nak kena pelempang gamaknye. Tak tergamak rasanya nak kena lempang baik kena tumbuk huhuhuuu..
Bab mengarut yang entah ape-ape. Jomlah dah lama saya tak menunjuk-nunjuk kat sini...wa baik betul ayat ye. Bukan menunjuk okey...cuma nak berkongsi cerita sahaja. cerita basi kot...
Hari minggu lalu, saya kemana? dimana-mana..saya tak kemana. Jejalan kat Muar ni jerk. Tempat berendam. Sape lagi yang suka berendam kalau bukan dak Haziq. Tempat nih dah dua, tiga kali kitaorang pegi tapi baru kali nih nak cerita-ceriti.
Terletak di pinggir bandar Muar, tempat rekreasi ini memang tak ramai yang tau. Kira privasilah kan hehee...best juga tempat nih ada tempat sauna, gim selain swimming pool. Pegi sini memang untuk merendam sahaja. Lain-lain tak lah. sebab yang kaki rendam adalah Haziq seorang jadi kitaorang layankan je lah. Bagi dia suka-suka.


berenang-renang ke tepian. Dah tak nak pakai pelampong besar sekarang..

Si ayah yang setia menunggu.

Tengok,tengok...suka sangatlah dapat mandi.

Itu saja aktiviti hujung minggu lepas. Untuk minggu nih, ada sesuatu yang menarik akan saya cerita. best taw... saya tengah happy sebab perkara ituw..banyak-banyaklah saya bersabar menunggu sesuatu yang saya tunggu-tunggu selama ini.. sedikit hint, ubahsuai.

2 ulasan:

  1. ermmm area mne ye swimming pool nie?? tak tahu pon.... nk g... tlong email nisakam91@yahoo.com..

    BalasPadam
  2. ermmm area mne ye swimming pool nie?? tak tahu pon.... nk g... tlong email nisakam91@yahoo.com..

    BalasPadam