Isnin, 25 April 2011

Dulu lain sekarang dan Selamanya

Entah ape2 tajuk kan?? boleh lah kot.. Esok kursus dua hari kat Tanjung Leman. Malas betul nak pegi. Bukan ape macam penat pula time-time gini kan...sakit pinggang, sakit punggung, sakit jiwa...banyak betul sakit. Untuk hilangkan sakit saya nak propa sikitlah hari nih. boley? Bukan propa pasal ape pun sebab rasanya orang lain semua dah terkedepan tapi saya baru nak buat nih semua kan.... Saya baru terima surat kelulusan untuk buat sedikit renovation rumah. Dah lama saya tunggu-tunggu. Dah macam-macam idea dalam kepala ni tapi baru sekarang baru nak menjadi nyata.  Harap-harap dapatlah raya rumah baru tahun nih.

Ini surat kelulusan buat kerja


Dan yang ini syarat-syarat kena patuh okey..

Rumah nie sebenarnya dah lima tahun suami saya beli tapi disebabkan kitaorang merantau macam jauh sangat jerk aku nih. Muar je beb!...jadi rumah tu disewakan.  So, sekarang kami bercadang untuk menetap di Segamat jadi sebelum duduk kat rumah tuh, kitaorang buatlah sedikit ubahsuai....tambah mana yang patut. hehheee....sikit jerk. Bukan banyak pun nak buat. memang sangat-sangat teruja nih.
Rumah pun tak de lah sebsar mana pun. Rumah taman, so buat biasa-biasa jerk. Berangan nak rumah sebijik atas tanah lot tapi...mampu ke?? mana tau tetiba ada rezeki tergolek ahaks..barangan. nanti bile dah ade gambar baru kita kongsi-kongsi k.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan