Isnin, 25 Januari 2010

SELAMAT HARI JADI..

Selamat hari jadi buat aku..hehh...yang ke..28thn.(sepatutnya smlm 24hb jan)Muda lg ke?tp bg aku umur adalah angka.Apa yg penting matlamat dan tujuan hidup mestilah jelas dan pastikan tercapai. Terima kasih but member2 aku yang wish. Ingatan korang amat dihargai. dengan my husband aku minta hadiah (tak malu betul ) tapi alasan belum gaji lagi. Takpe gaji nanti kena double ye...

Semalam tak bleh langsung nk server internet.boring betul. Dok rumah menghabiskan sisa-sisa berpantang memang membosankan. Rasa nak pecah kepala beb! Andainye dapat aku berjalan-jalan time macam nie bahagianya. Aku kira-kira, hari ni baru hari yang ke 27 aku berpantang. Fuh lama gila nak tunggu 44hari.adalah dalam dua minggu lagi. aku berharap internet ni tak buat pasal. Kalau tak sakit mata aku memandang laptop yang dijadikan perhiasan nie.

Melayan karenah Haziq, semakin memenatkan. Lasaknya anak aku nie tak tekejar rasanya. Mulut pun banyak sungguh cakapnya. Rasa tak terjawab dengan soalan-soalan yang pening kepala nak menjawab tapi itulah antara karenah kanak-kanak berusia empat tahun. Bila dia banyak tanya, lagi banyak yang dia belajar.

Lagi 3minggu, adik aku, angah akan berkahwin. so, sekarang nie mak aku dah ambil cuti sebulan untuk membuat persiapan. Aku nak tolong pun tak banyak. Dengan keadaan berpantang, manalah boleh aku keluar rumah sangat. Tolong sikit-sikit je. Itupun banyak dia tak buat lagi. Apapun, sebagai Kak Long aku akan pastikan semuanya berjalan lancar. Kesian juga kat adik aku nie. Dah lah tunang jauh. Susah nak bincang. Nak kena talifon semua. Tak pe, InsyAllah semuanya akan selamat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan