Selasa, 11 Mac 2014

Wedding Uda

majlis ni hari sabtu lepas.  Majlis perkahwinan adik saya. Dalam family dia anak no 3. So,tinggal sorang je lagi anak mak yang belum kahwin. Lepas tu tak yah pening-pening pikir pasal majlis. Majlis kahwin ni memang banyak ke pikir tau..mak dan ayah saya dua bulan sebelum majlis dah buat itu ini. Yelah tinggal berdua. Nak harapkan anak memang payah lah terutama nya saya hihii. tapi mujur juga orang-orang kat Palong tu menolong. Sangat-sangat berterima kasih.




 Ini si kecik Hafikh. Budak ni baru dapat kaki. Masa time nikah kat masjid nie, bukan main lagi dia . Luas sangat agaknya masjid. Saya dah lama tak update pasal dia kan. Beday parthy dia dan Haziq haritu pon tak updatE lagi.. tak keruan....


Gambar dalam nie semua tak edit ye. tengok kakak kepoh sebelah tu konon2 nak selfie tapi dah macam ape dah muka. tak cun..eh, eh bio pengantin saje yang cun. mok cik dok dapor je.

Free style



Malam berinai.  Ai dulu tak buat pon malam berinai. Uda ni buat jugaklah sebab nak melayankan mak yang nak buat. berinai lah sangat tangan tu..

 Hantaran lelaki

hantaran perempuan. Ko kiralah sendiri berapa dulang ye.

 ini bff haziq. Cucu makcik sebelah rumah.  perempuan yang tak berapa nak gegirl tu Aqila. Sepupu bebudak ni.

auwm....

ini gambar curi okeh..harap tuan tanah izin kan hahahaa...tak nak cakap curi lah, gambar ehsan dari mimsxeera. ni semua my cousin dan ade sorg mak sedara terselit...





Tu je kot gambar yang sempat saya ambil. ada anak kecik ni payah sikit kan. Huru Hara...nanti saya buat part 2 pulak...hahaa..macam sempat InsyAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan