Khamis, 28 Mac 2013

Untuk Hafikh

Minggu ni Adalah minggu bersenang lenang.hahaaa ngada-ngada. Saya kat kampung nih.balik rumah my mom.wah, sungguh selesa.kerana apa..kerana mak ada bantu2 saya.kan ngada-ngada.cuti sekolh seminggu. Jadi saya akan menghabiskan tempoh berpantang 44 hari dirumah mak.tak sabau ok.lg 3hari aje. Kalau tanya haziq ibu nak makan ape bila dah sihat,pasti jawapannya coolblog..sungguh cool. Saya selalu cakap kat dia nak minum coolblog.tu yang dia cakap saya kemaruk nak minum coolblog sekarang. punya gile ibu ko nie ek. okeh disebabksn pantang bakal berakhir dan lama tak update blog saya nak menunjuk masuk kan beberapa hadiah yang hafikh dapat. Tak lah banyak mana pun hadiah dan taklah hebat mana pun Tapi saya sangat menghargsi ape yang diberi sebagai ingatan dan kenangan semasa diawal kelahiran Hafikh. kan lepas ni dah tak nak bersalin lagi..auw, statement penuh yakin.In shaa Allah...ada rezeki (huhu jawapan selamat ). Hadiah atau hamper pertama datangnya dari adik saya angah.kebetulan 2 hari sebelum czer angah ade balik kampung. cuti seminggu maklumlah dok jauh di manjung tu memang payah nak cuti. Nurse kan payah nak cuti sesuka hati kan, husband dia pun navy, lagilah nak kena plan awal-awal. Lama tak jumpa banyak lah cerita kan. Aqilah (anak Dia) pun dah besau dan dah banyak kerek hhuuuhu..(pilih orang bila nak kawan). budak kan..

Ini semua pulak hadiah dari office mate UncleBad. Gambar hamper Angah entah mana saya simpan. dah tak ingat. snap masa sebelum bersalin tapi dah lupa kat kamera mane saya simpan. 

 Ini pun sama, kawan husband saya yang bagi. buah...Mula-mula tu pelik gak tengok bunga. apehal ntah bagi bunga kat orang bersalin. Rupanye hamper buah. Apepon tq bebanyak pada semua yang datang melawat. Makcik-makcik saya pun ada yang datang tapi pon lupa nak ambik gambar ek.  Biasalah bila dah menyembang dan pulak tu baby kejap-kejap nak susu...huru hara mak ko dibuatnye.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan