Selasa, 5 Julai 2011

Pemalas ker?





Ape yang korang pikir bila tengok gambar serabut nih...mesti korang cakap saya pemalas kan? amboi tak sayang mulot ko.  Rajin sangat akak nih ye.. mari lah tolong kemas.  Penat o..nak kemas sema nih.  Seminggu pun tak habis.  Melambak-lambak kain baju tak lipat.  Ape lah cerita...
Ok sebenarnya saya yang belum habis pantang nih dah berpindah.  Rumah ku sudah siap.  Setelah mengemas ape yang patut dalam masa dua hari,  saya dengan penuh kesukaan telah berambus berpindah keluar dari rumah kuarters kerajaan di Muar.Sedih pulak rasa nak tinggalkan Muar yang penuh kenangan.  Di sinilah tempat pertama saya ditempatkan setelah dapat tawaran kerja tetap.  Di sinilah saya seorang diri membesarkan Haziq selama dua tahun setengah sebelum Uncle Bad berpindah ke sini, disinilah saya kenal rakan-rakan dan orang-orang Muo dan di Sinilah saya melahirkan dua puteri yang lebih disayangi oleh maha penciptanya tapi nak buat macam mana kan? pandang depan dan teruskan berjalan tanpa toleh-toleh kebelakang lagi...kalau toleh-toleh nangis kang.. Dan ini adalah kisahnya.  Kisah kesibukan mengemas dirumah sendiri. Dan gambar-gambar yang terpampang kat atas tadi tu adalah gambar keadaan rumah saya sekarang.  Rumah yang akan menjadi tempat tinggal kami sekeluarga buat selamanya.  InsyaAllah.  Sawadeekap...
Dan ini saje yang dah siap
V
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Alamak....konon.., eh, tak saje je nak bagitau heheee...weylawey...poyo langsir baru tuh. tapi dah macam pokok duit syiling...bank negara. Tak pe yang penting akak sooookaa.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan