Ahad, 21 November 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU

.
Semalam saya telah ke majlis rakan baik saya Norazlin Kamaruddin atau saya selalu panggil dia Kak Lin. Dia telah selamat diijabkabulkan pada pagi semalam iaitu 20 november 2010. Tahniah ye. Dah jadi isteri orang dah sekarang. Kak lin ni antara kawan yang rapat dengan saya semenjak saya bekera kat Muar nih. Lepas nih dah jadi orang Key El lah dia sebab ikut suami. Mesti sedih kan..Masa majlis tuh, saya datang lewat ambil gmbar pun sekeping jerk. Datang majlis pun berdua jek dengan husband sebab Haziq sekarang nih kan kat kg. Suka gile mamat tuh dok kat kg. Sampai tak nak balik. Biasalah anak aku tuh, kat kg nenek rajin melayan. Kalau kat sini, asyik kena marah dengan mak ko yang kuat membebel je kan..tak pe,tak pe, main puas-puas cuti sekolah nih ye. Tahun depan siap lah ko..alamak macam kaki dera pula aku nih.



























































































Pelamin pun cantik tapi,masa nak ambik ramai sangat nampak orang kat dalam jadi tak dapatlah nak tunjuk kat sini. apepun selamat pengantin baru yek Kak lin. Semoga berkekalan sehingga keakhir hayat.

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan