Sabtu, 27 November 2010

Pernah tak bila tengah nak online, tetiba rasa macam nak muntah dan pening kepala?oh, saya rasa begitu dikala ini. Kenapa pula dengan aku nih kan. Mungkin ini salah satu penyakit malas atau slah satu pembawa budak. ha..salahkan pembawakan pula..tapi,tapi,tapi dulu masa mengandung anak ke dua saya pernah rasa pening dan benci dengan beberapa buah lagu..sampai kalau keluar kat radia tu, terus tutup radio. peliklah aku nih kan..nak buat cam mana, dah cegitu jadinya.
Hari nih, tak nak cerita ape. just nak cerita tentang gambar-gambar saya yang telah diprint oleh Photobook.
Ini kali kedua saya membuat tempahan melalui photobook. saya berpuashati dengan order nih. Balik terus simpan tak payah nak susun gambar lagi macam dulu..

Bungkusan dari photobook.


Muka hadapan album saya..hitam putih lagi.


Antara gambar-gambar dalam koleksi nih.

Ok kalau berminat, orderlah kat sini yek. nanti dia akan bagi software terlebih dahulu sebelum korang download gambar.


Saya masih lagi belum berkesempatan untuk berkongsi cerita tentang lawatan ke Sabah hari tuh. Tengah malas sekarang nih. Kerja kat rumah nih macam tak siap-siap pula. Kan best kalau ada bibik. Bibik tolong lipat kain baju nih, bik, tolong mandikan Haziq. Bersih-bersih tau. Bibik tong panaskan air, saya nak buat untuk tuan. Tuan? baik jerk ayat untuk ayah Haziq ye...sudah lah hentikanlah. Tiga sebab saya tak boley ada bibik
1. Rumah bukan besar pon, nak pakai bibik.
2. Tak de bilik untuk bibik..(ye, lah kan rumah Tak besar ) heheheee
3. saya akan bertambah gemok. Hahaa..tau tak pe kan. 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan