Jumaat, 26 April 2013

KEMAROK KOT

Hai buat per???ceh gedik-gedik plak kan.. saje je nak gedik dipetang yang santai nie. haaa..lama tak update blog. siboklah kempen nak pilihanraya nie. ops, salah cakap. Banyak gak cerita nak kongsi tapi tu lah, malas sangat nak tekan-tekan keyboard. sebab ape tau sebab sekarang nie tengok FB je. Bukan tengok apepon saya nie. Tengok baju-baju baby yang comel-comel. Duit pon habis.  Hari-hari mau beli. Kalau My husband tau, habislah tidak akan diberi bantuan kewangan lagi. auw.. tapikan sekarang pon saya dah ade modal.  Dia pon dah terkena sakit macam saya ni. Hari tuh siap beli exzos kat intenet. Lagilah gile kan. yang best tu penghantaran pos rm 30.00 je pakai pos laju. wah, tak yah gie KL. Jimat duit. Dia kan gile barang-barang kereta. So sekarang dah terjebak beli online. Mula-mulakan takot tau dia nak transfer tapi bila saya dah bagi tips-tips untuk membeli belah diinternet, baru selfconfident melebihi saya. *wink*..k pasni bleh lah saya bagi tips-tips membeli-belah dengan selamat di internet. Setelah membandingkan beberapa blog dan FB pages dan like seberapa banyak pages...saya pages nie yang ok sekali dan urah berbanding peges FB lain.  Lovelykids wardrobe dan satu promote sayangkuhappy jom shopping.

Inilah yang menjadi kegilaan saya sekarang. Rompers dan sleepsuit.

macam sleepsuit nie saya suka sebab tak payah pakai sarung kaki. ai kan pemalas (abaikan gambar baby besar diatas)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan