Rabu, 13 Februari 2013

Bersediakah



Menghitung dua hari dan beberapa jam lagi. Esok saya sudah masuk wad dan lusa In shaa Allah Haziq dapat adik. Seram mak...Hari nie hari jadi Haziq genap yang ke tujuh tahun.  Tahun nie tiada sambutan untuk meraikannya. Kek pun dah cancel. Sian Haziq cuma saya telah berjanji dengan dia akan buat beday party dia selepas saya sembuh. Saya pun risau juga.  Saya akan deliver secara casaeran.  Walaupun ini untuk kali yang kedua nya saya akan opprate tapi debar-debar tetap ade.  Terasa-rasa kesejukan di dalam bilik bedah, terasa penatnye menunggu doktor menyiapkan jahitan diperut dan terasa takutnye nak bangun selepas czer...Ya Allah permudahkan.  Untuk kali ini doktor cadangkan saya untuk opperate sahaja memandangkan kelahiran yang bermasalah dua kali yang lepas.  Walaupun saya boleh melahirkan secara normal tapi doktor maklumkan  mudah untuk dipantau dan saya akan deliver pada minggu ke 38.  Doa kan saya yang terbaik.  Untuk teman baik saya Az terima kasih atas sokongan. erm, dah macam nak buat ucapan hari raya lah pula. apepon tunggukan kedatangan anak terbaru saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan