Khamis, 11 Februari 2010

PERSIAPAN MAJLIS PERKAHWINAN ANGAH


Erm, smlm sementara nak ambil haziq balik sekolah , sempatlah pegi beli kan Angah punya kain alas dulang hantaran. Minggu nie selain sibuk dengan persekolahan Haziq, aku sibuk juga mencari barang-barang yang Angah kirim untuk hantaran kahwin dia. Tak banyak pun barang yang dia kirim cuma aku tolong sikit-sikit mana yang mampu. Berikut sedikit maklumat perkahwinan Angah yang akan berlangsung :

Tarikh : 20 Febuari 2010
Tempat : Gemas, Negeri Sembilan
Nama Pasangan : Nik Rashidi
Persandingan     : 2 petang

Majlis ini adalah majlis perkahwinan kedua dalam keluarga aku. Yang pertama tak lain ,tak bukan adalah aku. Semoga majlis nie berjalan dengan sempurna. InsyAllah.
Alas dulang hantaran Angah

cenderahati untuk tetamu

2 ulasan:

  1. ikien, tak tau lagi dpt pegi kenduri angah tu ke tak. tak janji lagi eh. lagipun mggu ni dah balik kg. apepun, sampaikan ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU & SEMOGA BERBAHAGIA SELALU kpd adik ko.

    BalasPadam
  2. xpe As. aku pun tak sempat nak bagi kad kat ko hari tu.Ape2 pun tq ye.

    BalasPadam